Sök
medlemsförmåner/karriartjanster/begavnings--och-fardighetstester2/ gav 439 träffar
Logga in för att se fler resultat-
Hur påverkas din arbetsmiljö av den finansiella brottsligheten?
Finansbranschen står inför ökade utmaningar med finansiell brottslighet. Bedrägerier och penningtvätt ökar och kundmöten blir tuffare. För att ta reda på hur finansanställdas arbetsmiljö påverkas,...
-
Det sociala hållbarhetsarbetet behöver prioriteras högre i finansbranschen
Finansförbundets kongress 2022 uppmanar till en högre prioritering av det sociala hållbarhetsarbetet i ett kongressuttalande.
-
Finansförbundets åsikt om trygghet i arbetslivet
Trygghet i arbetslivet handlar om att individen ska känna sig trygg i vardagen. Det innefattar en trygg anställning, väl utvecklade trygghetssystem för den som blir förälder, sjuk eller arbetslös och...
-
Stockholmsregionen
Stockholmsregionen är en av våra fem regioner. Regionerna arrangerar aktiviteter och utbildningar för erfarenhetsutbyte mellan företagsgränserna.
-
Han vill öppna dörrarna för teckenspråkiga
Socionomen Erdem Akan vill bygga broar mellan dövsamhället och majoritetssamhället. Han är grundare av företaget Kompetenskompassen och kämpar för en mer inkluderande arbetsmarknad, där...
-
Södra regionen
Södra regionen är en av våra fem regioner. Regionerna arrangerar aktiviteter och utbildningar för erfarenhetsutbyte mellan företagsgränserna.
-
Östra regionen
Östra regionen är en av våra fem regioner. Regionerna arrangerar aktiviteter och utbildningar för erfarenhetsutbyte mellan företagsgränserna.
-
Därför ska du bry dig nu - kampanjmaterial
Kampanjen syftar till att fler av dina kollegor och potentiella medlemmar ska tänka på vad som är viktigt för dem, både nu och i framtiden, och förstå att Finansförbundet har en relation till dessa...
-
”Så kan finansbranschen mota den negativa bilden av övervinster”
Under sommaren presenterade storbankerna kvartalsrapporter som visade på stora vinstlyft. Ulrika Boëthius skriver i tidningen realtid.se och berättar hur finansbranschen kan möta det bubblande...
-
Ny visuell identitet – anpassning pågår
I dagens konkurrens om mottagarens uppmärksamhet, i ett alltmer digitalt kommunikationslandskap, är det oftast med få sekunders chans som innehållet ska väcka igenkänning och relevans hos mottagaren.