Bli medlem

Finansförbundet är Sveriges största fackliga organisation inom bank- och finansbranschen. I medlemskapet ingår bland annat inkomstförsäkring, rådgivning och branschspecifik lönestatistik. Medlemskapet är gratis de tre första månaderna. Om du studerar, och inte är yrkesverksam, kan du gå med kostnadsfritt som studerandemedlem (välj fliken Studerande). Välkommen!

* uppgiften är obligatorisk

Personuppgifter

Adress

Anställningsuppgifter

Ditt godkännande

* uppgiften är obligatorisk

Personuppgifter

Adress

Utbildningsuppgifter

Ditt godkännande

Finansförbundet är personuppgiftsansvariga och kommer att använda sig av denna information för att på bästa sätt tillvarata dina intressen i enlighet med Finansförbundets  stadgar. För att göra detta kan uppgifter komma att lämnas ut till tredje man, såsom exempelvis statlig myndighet eller försäkringsbolag. Vi vill särskilt göra dig uppmärksam på att ovanstående uppgifter kan komma att behandlas av Finansförbundet för att kunna erbjuda dig vissa anpassade tjänster som till exempel försäkringar. Därför är det viktigt att du meddelar Finansförbundet eventuella förändringar.