Värva en kollega-kampanj

I höst samlas hela Finansförbundet för att fokusera extra på värvning. Ju fler medlemmar vi har ju större inflytande får vi på arbetsplatsen. Har du en kollega som inte är medlem i Finansförbundet? Ställ frågan om att gå med!

Kampanjen är avslutad.

Så här funkar det

• Fler än 300 nya medlemmar har värvats sedan kampanjen startade i september och det är ett jättebra resultat! Nu förlänger vi kampanjen till den 15 december för att gå ännu starkare ur 2023. Utöver premier från kampanjshopen lägger vi till en chans att vinna ett presentkort från Delicard.

Varje dag från den 1 december fram till 15 december lottar vi ut ett Delicard-kort till en värvare. För varje värvad kollega får du en lott. Med andra ord, ju fler du värvat ju större chans har du att vinna. Du som redan har värvat är givetvis också med i utlottningen.

• Alla medlemmar kan vara med och värva. Du kan bara värva yrkesaktiva kollegor (studerandemedlemmar omfattas inte av kampanjen).

• För varje medlem du värvar får du 100 poäng att använda i kampanjshoppen efter avslutad kampanj, då också dina poäng räknas ihop. Även den du värvat får 100 poäng att använda när denne har betalat sin första medlemsavgift.

Välj din gåva i kampanjshoppen

Så gör du

• Be den värvade medlemmen att fylla i din e-postadress i fältet "Värvad av" i ansökningsformuläret.

Du som värvas

• Fyll i medlemsansökan.
  • Fyll e-postadress till kollegan som värvat dig i fältet "Värvad av" i ansökningsformuläret.

Har du frågor? Hör av dig till info@finansforbundet.se