Aktiviteter för chefer

För dig som är chefsmedlem anordnar vi kurser och konferenser för att du ska få möjlighet att utveckla ditt ledarskap. Chefsaktiviteterna ger både erfarenhetsutbyte och kompetensutveckling, och syftar till att ge dig konkreta verktyg och metoder som du kan använda direkt i din ledarroll.

Hur anmäler du dig?

• Sök bland aktiviteterna i listan nedan.
  • Välj aktivitet och anmäl dig (du måste vara inloggad).

Se här vilka aktiviteter du är anmäld till (logga in).

Avanmälan

Tänk på att meddela oss i god tid om du får förhinder så att någon annan får möjlighet att gå på aktiviteten/kursen.

Oktober

• Ny som chef
    Startdatum

2019-10-09 10:00

Slutdatum

2019-10-10 16:30

Sista anmälningsdag

2019-09-09

Ort

Beskrivning

När du är ny som chef ställs du inför nya utmaningar och krav. Att bli chef innebär ett rejält kliv, inte minst mentalt. Många blir smickrade - högre lön, större tillgång till information, högre status och ett kvitto på att man är framgångsrik. Men chefsjobbet ställer också krav, vilket inte alltid är så tydligt i förväg och relationen till tidigare arbetskamrater förändras. För att lyckas behöver du verktyg för att hantera den nya rollen. Kursen hjälper dig med vad du bör tänka på för att smidigt komma in i din nya roll. Du får också möjlighet till nätverksbyggande med andra chefer inom Sveriges största chefsnätverk.

Kursen är indelad i tre delar

• Rollen som chef, målstyrt ledarskap och förändringsarbete.
    • De viktigaste arbetsrättsliga lagarna som du behöver känna till.
    • Systematiskt arbetsmiljöarbete.

Kostnad: 3.995 kr inkl moms.

• Stora Ledarskapsdagen
    Startdatum