Lediga tjänster

Finansförbundets kansli ska vara ett föredöme som arbetsplats. Vi jobbar ständigt med att utveckla kansliets arbetsmiljö, arbetssätt och förhållningssätt för att skapa förutsättningar för alla medarbetare att utvecklas och lyckas i sitt uppdrag. Vi erbjuder bra villkor och en bra arbetsmiljö i trevliga lokaler i Stockholm. Vi är idag 45 medarbetare.

Finansförbundet söker en webbredaktör

Är du samhällsintresserad och vill hänga med i förändringsarbetet med ny webb och öka närvaron i Finansförbundets digitala kanaler? Då kan detta vara rollen för dig.

Tjänsten är ett vikariat fram till den 31 december 2019 med vissa möjligheter till förlängning.

Läs mer om tjänsten och ansök.

Finansförbundet söker en kanslichef

Som Kanslichef arbetar du på uppdrag av förbundsstyrelsen och i nära samarbete med förbundsstyrelsens ordförande. Du ansvarar för att verkställa styrelsens beslut och har övergripande ansvar för att leda och utveckla Finansförbundets verksamhet. Du leder organisationen med 45 medarbetare varav tre enhetschefer. Du är ett strategiskt bollplank till ordförande samt företräder Finansförbundet på olika arenor.

Läs mer om tjänsten och ansök

Lediga jobb inom TCO

På TCOs webb hittar du länkar till lediga tjänster inom TCO och andra TCO-förbund.

Lediga jobb inom Uni Global Union

På Unis webb hittar du länkar till deras lediga tjänster.