Praktisk information

Här hittar du som kongressombud den praktiska informationen inför kongressen den 8-10 november.

Digitala kongresshandlingar

Kongresshandlingarna kommer att finnas tillgängliga i ett digitalt mötessystem som du som kongressombud når genom den länk med personlig inloggning som skickades ut till alla ombud den 7 oktober. Du kan läsa, göra anteckningar och spara handlingarna på ”din individuella sida” som du kommer åt via din dator, läsplatta eller mobil.

Även här på webben finns handlingarna tillgängliga för alla medlemmar.

Du får låna en läsplatta

På kongressen delar vi ut läsplattor till alla ombud, förbundsstyrelsen, valberedning och revisorer. Läsplattorna är förinställda med agenda och handlingar och används under kongressdagarna. På läsplattorna kommer du att kunna följa kongressens program och formaliapunkter, ta del av dina sparade handlingar och även begära ordet och rösta. På kvällen samlas läsplattorna in för laddning och teknisk genomgång. Därför kan det vara bra om du tar med dig din dator så du kommer åt handlingarna utanför kongressprogrammet.

Resor, boende med mera

I bifogat dokument hittar du praktisk information för dig som kongressombud gällande resor, boende med mera.

Tänk på att boka din resa senast 20 oktober.

Fotografering

Kongressen kommer att videofilmas inne i salen för intern dokumentation. Det är också fotografer på plats som kommer att ta bilder på deltagare i olika sammanhang för användning i förbundets kommunikationskanaler.