Värva en kollega och få varsin gåva från Delicard

Nu drar Finansförbundets värvningskampanj ”Alltid bakom dig” igång. Du som värvar en kollega under perioden 1 september till 30 november får en fin gåva från Delicard fylld med delikatesser eller produkter till hem och fritid. Du får en gåva för varje ny medlem du värvar och självklart får även den som blir värvad en gåva.

Alltid bakom dig

Finansförbundet står alltid bakom dig, både i löneprocessen och vid omorganisation, i lugna så väl som osäkra tider. För att vara så starka som möjligt, behöver vi vara så många som möjligt och förbundet drar därför igång en värvningskampanj nu under hösten.

For information in English please click here.

Du som är förtroendevald kan beställa hem speciellt kampanjmaterial.

Så här går det till

Jag vill bli medlem och ta del av erbjudandet

Vad kul! För att bli medlem och få ditt gåvokort behöver du fylla i medlemsansökan. Ange koden ”Delicard” i det sista fältet ”Kompletterande upplysningar” samt namn och e-postadress till den kollega som eventuellt har värvat dig. Alla nya medlemmar som anger koden ”Delicard” under kampanjperioden 1 september till 30 november får ett gåvokort oavsett om du har blivit värvad av en kollega eller inte. Som vanligt bjuder vi på månadsavgiften de tre första månaderna. Gåvokortet skickar vi till dig i december efter att kampanjen är avslutad. Varmt välkommen till oss!

Läs mer om varför du ska gå med i Finansförbundet

Jag vill värva en kollega

Bra jobbat! Du som värvar en kollega under perioden 1 september till 30 november får inte bara ett starkare fackförbund utan också ett gåvokort från Delicard fyllt med delikatesser eller produkter till hem och fritid. När den värvade kollegan fyller i medlemsansökan på webben anger hen i det sista fältet ”Kompletterande upplysningar” koden ”Delicard” och dig som värvat.  Be personen att ange ditt namn och din e-postadress. Gåvokortet från Delicard skickar vi till dig i december, efter att kampanjen är avslutad. Tack för din insats!

För dig som vill gå in och läsa mer hittar du kampanjsidan här. Du kan även dela sidan genom att klicka på länken nedan.

Mejla en länk till en kollega som borde bli medlem

Villkor för kampanjen

• Erbjudandet gäller från 1 september till och med 30 november 2019.
  • Erbjudandet gäller endast för nya medlemsansökningar till ordinarie medlemskap, ej studerandemedlemskap.
  • Erbjudandet kan nyttjas obegränsat antal gånger, det vill säga, för varje kollega du värvar får du ett nytt gåvokort.
  • Du som värvar får ett gåvokort från Delicard, till ett värde av 180 kronor, per värvad medlem.
  • Du som blir värvad får ett gåvokort från Delicard till ett värde av 180 kronor.
  • Namn och e-postadress till den som värvar måste finnas med på ansökan under ”Kompletterande uppgifter” för att det ska framgå vem som värvat den nya medlemmen.
  • Ansökan om medlemskap ska ha kommit till Finansförbundet mellan den 1 september till och med 30 november 2019.
  • Gåvokorten från Delicard kommer skickas ut efter avslutad kampanj, under december månad 2019.
  • Gåvokorten skickas till den e-postadress som angavs i fältet “Kompletterande upplysningar” samt till den e-postadress som angavs i medlemsansökan.

Har du några frågor om kampanjen är du varmt välkommen att höra av dig till info@finansforbundet.se

Lycka till och tack för din insats!