Intervjuträning

Är du på väg till anställningsintervjun för ditt drömjobb? Då kan det vara bra att slipa på intervjutekniken. När du har kommit till intervju för ett jobb, har normalt 97% av alla som sökt redan uteslutits. Intervjun är ditt tillfälle att bekräfta och förstärka bilden du lämnat i din ansökan.

Förutom att förstå dina meriter ännu bättre, vill den som träffar dig också få en mer personlig bild. Hur är du att jobba med? Skulle du till exempel passa in i arbetsgruppen, fungera bra på ett möte med andra avdelningar eller kunna representera organisationen gentemot andra aktörer? Förberedelser inför intervjun är viktigt.

Det gäller att på kort tid ge ett bra intryck, ställa frågor och själv göra en bedömning av om du vill ha jobbet.

Intervjuförberedelse och träning

I GoMondays intervjuförberedelse får du öva på de vanligast förekommande intervjufrågorna, både skriftligen och muntligen. Du väljer själv om du vill genomföra båda delarna eller bara en av dem. I den skriftliga delen får du i lugn och ro besvara ett antal vanligt förekommande intervjufrågor. Du får sedan skriftlig feedback på dina svar inom 24 timmar. I den muntliga delen övar du inför intervjun tillsammans med en professionell karriäragent som på telefon håller en träningsintervju med dig i cirka 30 minuter.

Boka intervjuträning

Som medlem i Finansförbundet får du intervjuträningen för det rabatterade priset 99 kronor. För den som önskar går det beställa en av de två delarna, skriftlig eller muntlig träning. De kostar var för sig 49,50 kronor.

Ordinarie pris: 930 kronor
Finansförbundets pris: 99 kronor

Boka din intervjuträning (logga in)