Granskning av LinkedIn-profil

LinkedIn har idag samma plats i jobbsökandet som visitkort och cv tidigare hade. Rekryterare använder LinkedIn både för att hitta och kolla upp kandidater. Som jobbsökare är LinkedIn ett utmärkt verktyg för att presentera sig och även för att bekanta sig med intressanta arbetsgivare och skapa kontakter.

Professionell bedömning av din LinkedIn-profil

Som medlem hos Finansförbundet får du rabatt på en professionell bedömning av din LinkedIn-profil. Du får svar på hur du kan öka effekten av din profil och därmed förbättra dina chanser till jobbet du vill ha. Granskningen görs online av GoMondays (tidigare Cruited) jobbexperter som svarar inom 24 timmar.

Du får både en kvantitativ bedömning med ett poängbaserat omdöme, och en kvalitativ del med personliga råd. Fokus ligger på att göra din profil både personlig och formellt korrekt. Allt för att öka dina chanser att bli kontaktad eller att skapa ett gott intryck under en anställningsprocess.

Beställ LinkedIn granskning

Ordinarie pris: 349 kronor
Finansförbundets pris: Gratis

Boka din LinkedIn-granskning (logga in)