Begåvningstester

Det blir allt vanligare att använda begåvningstester inom rekrytering och karriärplanering. En stor andel sökande sorteras bort i dessa tester, trots att många skulle kunna göra väl ifrån sig på arbetsplatsen. För att detta inte ska hända dig erbjuder vi nu rabatt på SquidFactors tjänster.

Kom längre i rekryteringsprocessen

Med SquidFactors individanpassade tjänst kan du öka din möjlighet att ta dig förbi begåvningstester. Det kommer inte utan ansträngning - men det kan bli en viktig insats för att ta nästa steg i karriären, eller helt enkelt öka chansen att få ditt drömjobb!

SquidFactor gör en del av studierna åt dig. Med hjälp av en avancerad algoritm väljer SquidFactor ut vad du ska arbeta med och på vilken svårighetsgrad. Allt baserat på vad som bäst ökar dina chanser, jämfört med dina tidigare resultat och jämfört med andra i motsvarande situation. Det är en sant individanpassad och optimerad inlärningslösning. Tjänsten har tre delar - flöde av frågor med återkoppling, simulerade tester och webbinarier, och varje del hjälper dig till att förstå det logiska resonemanget.

De som driver SquidFactor har erfarenhet inom psykometri, matematik, datalogi och företagsutveckling. De är unga och gamla, nybörjare och erfarna - men brinner alla för att öka dina chanser på arbetsmarknaden.

Förbered dig på begåvningstester - kom igång nu

Finansförbundets pris medlem: 229 kronor för en månad

Ordinariepris: 299 kronor för en månad

Som student är tjänsten gratis.

Börja öva idag (logga in)