Kampanjmaterial

Här hittar du allt material som går att ladda ner och beställa hem till höstens värva en kollega-kampanj.

I din varukorg

0 stycken produkter

Presentation - värvningskampanj 2020

Målgrupp: Medlemmar och förtroendevalda

Beskrivning

Presentation som beskriver hur kampanjen fungerar och vad du som medlem och/eller förtroendevald får för din insats i värvningsarbetet. Att använda vid exempelvis kontaktombudsträffar.

Bordsryttare

Målgrupp: Medlemmar och ickemedlemmar

Beskrivning

Bordsryttare med information om höstens värva en kollega-kampanj att ställa upp på lämplig plats på arbetsplatsen, exempelvis vid kaffeautomaten, för att nå de kollegor som inte arbetar på distans.

Produkten tillagd i varukorgen

Oj, du verkar inte ha angett ett korrekt antal för någon av produkterna.

Medlemsflyer

Målgrupp: Medlemmar och ickemedlemmar

Beskrivning

Flyer att använda vid värvnings- och medlemsaktiviteter.

Produkten tillagd i varukorgen

Oj, du verkar inte ha angett ett korrekt antal för någon av produkterna.

Kampanjmejl - Bli medlem

Målgrupp: Icke-medlemmar

Beskrivning

Värvningsmejl att skicka till icke-medlemmar med information om hur kampanjen fungerar. Ladda ner dokumentet till din dator och dubbelklicka så öppnas mejlet i ditt mejlprogram. Du kan redigera mejlet hur du vill innan du skickar, till exempel ändra avsändare under "Vänliga hälsningar" till ditt namn istället för Finansförbundet.

Kampanjmejl - Join now

Målgrupp: Engelsktalande icke-medlemmar

Beskrivning

Värvningsmejl att skicka till engelsktalande icke-medlemmar med information om hur kampanjen fungerar. Ladda ner dokumentet till din dator och dubbelklicka så öppnas mejlet i ditt mejlprogram. Du kan redigera mejlet hur du vill innan du skickar, till exempel ändra avsändare under "Kind regards" till ditt namn istället för Finansförbundet.